INGYENES SZÁLLÍTÁS 55.000.-FT FELETT!

Segítség

Miért a LIPOELASTIC termékeket válasszam, hol tudok kompressziós ruházatot vásárolni?

LIPOELASTIC sikeresen van jelen a kompressziós ruházat piacán 2002 óta. Termékeink minősített anyagokból készülnek és megfelelnek a kompressziós terápia minden követelményének. Az orvosok és a betegek visszajelzéseinek köszönhetően folyamatosan új termékeket vezetünk be a piacra. Az elégedett vásárlóinknak köszönhetően a világ legkiválóbb termelői közé tartozunk.

Miért van szükségem a kompressziós ruházatra a beavatkozást követően?

A kompressziós terápia az egyik legrégebbi eljárás a beavatkozást követően , és egyúttal a legtöbb előnnyel járó kezelés is.
kompressziós ruházat csökkenti a duzzanatok gyakoriságát, zúzódások, hegek kialakulását. Ugyanakkor bizonyítottan pozitív hatást fejt ki a vérkeringésre is. Továbbá az általa kifejtett kompresszió csökkenti a fertőzések kockázatát, és mérsékli a fájdalmat. kompressziós ruházat fontos a műtét utáni tartós alakformálás illetve a mellimplantátum stabilizálása miatt.

Miért vásároljak 2 darabot a kompressziós ruhából?

kompressziós ruházat felgyorsítja a gyógyulás folyamatát. A kompressziós ruha használatának elhagyása esetén a műtét utáni lábadozási időszak hosszabb lehet, ezzel szemben az operáció eredménye nem biztos, hogy megfelel a vártaknak. A gyógyulás minden státuszában más-más a test reakciója és kinézete. Ez az oka annak, amikor a LIPOELASTIC kifejlesztette a 2 lépésben programot, ezzel segítve a gyógyulást és az operáció utáni eredmény hatékonyáságát.  Ezzel garantáljuk a gyorsabb gyógyulást , hogy mielőbb visszatérhessen a mindennapi tevékenységeihez mellékhatások nélkül (sima és egyenletes bőrfelszín zsírleszívás után, szimmetrikus mellek stb.)

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden esetben szükséges, hogy az orvosa segítse Önt a megfelelő ruházat és méret kiválasztásában. Abban az esetben ha esetleg közvetlenül orvosánál nem szerezhető be a LIPOELASTIC, nem probléma, örömmel segítünk Önnek. Annak érdekében, hogy megfelelően tudjunk Önnek segíteni, minden esetben információkra van szükségünk, milyen műtéten esett át, vagy tervez. Továbbá meghatározó tényező a kiválasztásnál, hogy mely testrésze került kezelés alá, és milyen méretváltozás történik általa.

Hol találom meg a mérettáblázatot és a kezelési útmutatót?

Semmiképp sem szeretnénk olyat méretet küldeni, amely nem felel meg teljes mértékben, ezért minden termék oldalán elérhető a mérettáblázat. Szintén minden termék oldalán megtalálható a kezelési útmutató is.

A kezelési útmutatót ugyanakkor küldjük Önnek a termékkel együtt is. A harisnyák esetében a kezelési útmutató a termék dobozán található.

Hiányosan kaptam kézhez a megrendelésemet, mit kell tennem?

Amennyiben valamely termék hiányzik a megrendeléséből kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az élő chat-en, vagy az office@planmed.hu e-mail címen keresztül megadva megrendelésének számát, és a hiányzó termék adatait. Igyekszünk megoldani a problémát, amilyen gyorsan csak lehetséges.

Mi a teendő ha sérült terméket kapok kézhez?

Szeretnénk minden ilyen jellegű problémát kiküszöbölni, valamint megoldani.
Amint észreveszi a hibát, kérjük lépjen velünk kapcsolatva az élő chaten vagy az office@planmed.hu e-mail címen keresztül az alábbi információkat megadva:

  • Megrendelésének száma
  • A hibás termék megnevezése és száma
  • A hiba leírása

Amilyen gyorsan csak tudunk reagálunk a megkeresésére ,és küldjük Önnek a helyettesítő terméket.

Hogyan fizethetem a megrendelésemet?

Az alábbi fizetési módok közül lehet választani webáruházunkban. Nagyon komolyan vesszük a biztonságot, így az adatai nálunk biztonságban vannak.

Online Bankkártyás fizetés

Hogyan tudom érvényesíteni a promóciós kódomat?

A promóciós kódot pontosan úgy adja meg ahogyan kapta, szóközök nélkül. Gépelje be vagy másolja be a kódot a “Promóciós kód” dobozba ( azon az oldalon találja, ahol megerősíti a megrendelését) Így néz ki:

promo

Amikor begépelte a kódot, kattintson a frissítés gombra, így fog megjelenni a megrendelésében. A termékek alatt tudja ellenőrizni a kedvezmény levonását.

Hol találom a nemzetközi szállítási információkat?

  • Kiszállítást csak Magyarország területére vállalunk
  • Szállítási költség budapesti rendelés esetében bruttó 1.600 Ft. Vidéki rendelés esetében bruttó 1990 Ft. Amennyiben a megrendelésének összértéke meghaladja a bruttó 55.000 Ft-ot átvállaljuk a szállítási költséget
  • Kiszállítás minimum, 3-5 munkanapot vesz igénybe a megrendelése elküldését követően, amennyiben a termék raktárkészletünkről közvetlenül elérhető
  • Megrendelésének kiszállítása a futárszolgálat által hétfő – péntek között lehetséges,munkaidőben
  • Megrendelése a feladástól a kézbesítésig nyomonkövethető. A csomag feladását követően e-mailben értesítjük megrendelésének státuszáról a hozzátartozó nyomonkövetési számmal, így bármikor ellenőrizheti csomagjának státuszát.
  • Futárszolgálatunk kizárólag a normál munkaórákban vállalja a megrendelések kézbesítését, melynek átvételét aláírással szükséges igazolni, így azt javasoljuk kizárólag olyan címre kérje megrendelésének kiszállítását, ahol valaki át tudja venni azt.
  • Megrendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki.
  • Amennyiben csomagját nem veszi át a kiszállításkor a futárszolgálat kollégája felveszi Önnel a kapcsolatot
  • Ünnepnapokon nem áll módunkban megrendeléseket feladni illetve kézbesíteni

Kérjük tartsa szem előtt, hogy a futárszolgálat kézbesítési idejére nincsen semmilyen befolyásunk. Kézbesítési időre vonatkozó reklamáció esetén kérjük közvetlenül a futárszolgálathoz forduljon.

Nyomon tudom követni a megrendelésemet?

A nyomonkövetés elérhető a GLS futárszolgálat oldalán keresztül.Megrendelése feladását követően e-mailben megerősítjük a megrendelését, ebben az e-mailben kapja kézhez a csomagjához tartozó nyomonkövetési számot, így a teljes kiszállítás alatt figyelemmel kísérheti azt.

Mi a teendő ha még nem került kézbesítésre a megrendelésem?

Megrendelésének aktuális státuszáról minden esetben e-mail üzenetben tájékoztatjuk – kérjük az ebben szereplő határidőig szíveskedjen várni. A megrendelés ugyanakkor nyomonkövethető a GLS futárszolgálat weboldalán is, a csomag állapotát a nyomonkövetési számmal tudja ellenőrizni.

Amennyiben a tájékoztató e-mail üzenetben szereplő határidőn túl nem kapta kézhez a megrendelését, kérjük közvetlenül a GLS futárszolgálattal vegye fel  a kapcsolatot további tájékoztatásért.

Amennyiben további információra lenne szüksége , kérjük forduljon hozzánk bizalommal.

Mi történik ha nem veszi át a megrendelését?

A szállítás költségei minden esetben a vásárlót terhelik, amennyiben a vásárlót terhelő okokból kifolyólag szükséges a megrendelést ismételten kiszállítani.

Amennyiben nem veszi át a megrendelését cégünk jogosult felszámolni a visszaszállítási és minden egyéb költséget.

Továbbá, ilyen esetben cégünk jogosult elállni a szerződéstől.

Miként folytassam ha átvettem a termékeket?

A szerződéstől való elállása esetén Ön jogosult a termék ellenértékének visszajuttatására.
Kérjük tartsa szem előtt, hogy a szerződéstől történő elállás esetén nem áll módunkban terméket cserélni Amennyiben más termékünket szeretné az online shop-ból, szükséges az újabb megrendelés leadása.

Hogyan tudom visszaküldeni a termékeket?

Szerződéstől való elállás esetén Ön 8 munkanapon belül köteles  részünkre visszajuttatni a termékeket a megadott címünkre. Kérjük semmilyen esetben se küldje a termékeket utánvétes szállítási móddal. Nem áll módunkban utánvétes csomagokat átvenni

  • A visszaküldött termékeknek bontatlannak, sértetlennek, használat- és  szennyeződésmentesnek kell lennie. Higiéniai okokból kifolyólag használt terméket, nem áll módunkban visszavenni, csak és kizárólag garanciális hiba, reklamáció esetén.
  • FELHÍVJUK FIGYELMÉT, HOGY CSAK EREDETI CSOMAGOLÁSÚ, BONTATLAN TERMÉKET ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAVENNI! A TERMÉK MEGBONTÁSA, AZ AZON TALÁLHATÓ MATRICA FELSÉRTÉSE A TERMÉK VISSZAVÉTELÉT KIZÁRÓ OK! A KOMPRESSZIÓS RUHÁZAT FEHÉRNEMŰNEK MINŐSÜL, EZÉRT HIGIÉNIAI OKOKBÓL KIFOLYÓLAG ELADÓ CSAK BONTATLAN CSOMAGOLÁS ESETÉN KÖTELES AZT VISSZAVENNI.
  • Amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg ezen követelményeknek, Planmed Kft.  fenntartja a jogot az elutasításra vagy az egyoldalú értékcsökkentésre. Minden visszaküldött termék esetében kizárólag a termék vételára a visszaigényelhető, a kiszállítás költsége (br. 1600 Ft)  minden esetben terheli a vásárlót, amely előzetes rendezés esetén nem visszatérítendő, szállítási költség nélküli kedvezményes megrendelések esetén pedig a termék vétalára így a visszautalásra kerülő összeg értékcsökkentésre kerül vele.
  • A visszaküldött termékhez javasolt mellékelni:
  • A szállítólevél és számla másolata és minden további dokumentum ami rendelkezésére áll

Írásos dokumentum a szerződéstől való elállástól ( használva a Template Form nevezetű dokumentumunkat vagy egyéb módokon) és a visszafizetés módjáról való rendelkezés az ahhoz szükséges hiánytalan és pontos adatokkal ( visszautalás, személyes átvétel). Kérjük mellékelje elérhetőségeit is: telefonszámot és e-mail címet.

Milyen időn belül kapja vissza megrendelésének összegét?

Megrendelésének összegét minden esetben 30 munkanapon belül vissatérítjük Önnek a szerződéstől való elállást követően. Kérjük tartsa szem előtt, hogy nem vagyunk a pénz visszafizetésére kötelezhetőek a termékek visszérkezését megelőzően. A termékek visszaküldésének szállítási költsége minden esetben a vásárlót terhelik.

A pénzvisszatérítésének módja:

  • Minden esetben átutalás útján juttatjuk vissza Önhöz, az Ön által megadott adatok alapján.